Chcesz sprzedać mieszkanie z kredytem? Zobacz jakie dokumenty są potrzebne

Sprzedaż mieszkania z hipoteką, na którego zakup wzięto kredyt we frankach lub w innej walucie może nieco różnić się od sprzedaży mieszkania, które zostało kupione za kredyt złotówkowy. Jeżeli sfinansowałeś zakup mieszkania z własnych pieniędzy, możesz swobodnie dysponować nieruchomością, bez pytania o zgodę instytucji. Sytuacja się zmienia jeśli zaciągnąłeś kredyt pod zastaw mieszkania, czyli kredyt […]

W jakich sprawach warto skontaktować się z notariuszem?

Kierując się obowiązującymi przepisami prawa w Polsce, niektóre sprawy nie mogą być załatwiane poza biurem notarialnym. Usługi notarialne dla firm oraz dla osób prywatnych są nieodzowne w różnych, ważnych życiowo sytuacjach. Zmiana własności nieruchomości, umowa o dużej wartości, świadczenia i ugoda alimentacyjna – u notariusza wymagane jest osobiste stawienie się i podpisanie stosownych dokumentów. Przepisy

Profesjonalna obsługa przy sprzedaży działki budowlanej

Sprzedaż domu, mieszkania, działki budowlanej lub innej nieruchomości wiąże się z przeniesieniem prawa własności z osoby, która sprzedaje nieruchomość (dom, mieszkanie, działkę) na rzecz osoby, która kupuje nieruchomość. Transakcje należy sfinalizować w postaci aktu notarialnego w profesjonalnej Kancelarii Notarialnej. Umowa sprzedaży jest sporządzana w formie aktu notarialnego. Warto wiedzieć jakie dokumenty potrzebne do sprzedaży działki

Umowa sprzedaży nieruchomości, intercyza majątkowa i ostatnia wola

Kancelaria Notarialna to odpowiednie miejsce do załatwienia najważniejszych sprawy dotyczących majątku oraz własności. Wszelkie umowy kupna – sprzedaży wartościowych dóbr są sporządzane w formie aktów notarialnych i poświadczone podpisami. Stworzenie umowy sprzedaży nieruchomości to tylko jedno z wielu zadań Notariusza. Dotyczy to zarówno sprzedaży mieszkania, domu, jak i działki. Intercyza u Notariusza może być podpisana zarówno przed zawarciem

Sprzedaż nieruchomości? Jak załatwić sprawy u notariusza?

W Kancelarii Notarialnej załatwimy sprawy dotyczące kupna i sprzedaży nieruchomości. W przypadku, gdy planujemy przeprowadzić sprzedaż mieszkania spółdzielczego własnościowego, dokumenty, dzięki którym będzie możliwe sfinalizowanie transakcji, powinny być aktualne. W przypadku zaświadczenia ze Spółdzielni Mieszkaniowej ważność dokumentów wynosi 30 dni. Wynika to z rozliczeń opłat eksploatacyjnych za mieszkanie, jakie ponosi właściciel lokalu. Kancelaria Notarialna to

Grunt z zabudową? O jakie dokumenty, potrzebne do sprzedaży działki zabudowanej, należy zadbać?

Sprzedaż działki, na której znajduje się budynek, podobnie jak działki budowlanej bez zabudowy jest związana z przeniesieniem prawa własności. Sprzedający jest zobowiązany przedstawić dokumenty, na podstawie których Kancelaria Notarialna Warszawa – Wola będzie mogła sporządzić akt notarialny. Tego typu czynności wykonuje się rutynowo. Wcześniej należy umówić termin spotkania z Notariuszem. Wymagane dokumenty podlegają weryfikacji. Jeżeli

Sprzedaż mieszkania spółdzielczego, własnościowego – dokumenty do sporządzenia aktu notarialnego

Sprzedaż mieszkania spółdzielczego jest związana z przeniesieniem prawa własności ze Sprzedającego na Kupującego. Do tego rodzaju czynności wymagane jest sporządzenie aktu notarialnego. Kancelaria Notarialna Warszawa – Wola wykonuje tego rodzaju czynności rutynowo, po wcześniejszym umówieniu terminu z Notariuszem. W celu sporządzenia aktu notarialnego należy dostarczyć wymagane dokumenty, które potwierdzają prawo do własności mieszkania spółdzielczego, własnościowego

Czy sprzedaż domu z zameldowanymi osobami jest zgodna z prawem?

Sprzedaż mieszkania lub domu wiąże się z przeniesieniem prawa własności. Zgodnie z polskim prawem, w tym przypadku nieodzowne jest sporządzenie aktu notarialnego. Kancelaria notarialna Warszawa – Wola wykonuje czynności sporządzenia aktu notarialnego, jeżeli obie strony: sprzedająca i kupująca, dostarczą odpowiednie dokumenty. Na wstępie notariusz potwierdza tożsamość osób, które uczestniczą w czynności prawnej. Następnie Notariusz na

jak bezpiecznie wynająć nieruchomość

Ugoda alimentacyjna u notariusza to możliwość wprowadzenia późniejszych zmian

Jeżeli kwestię ustalenia wysokości alimentów zdecydujemy się powierzyć sądowi, będziemy już zawsze zależni od jego wyroku. Pamiętajmy, że decyzja ta jest ostateczna i może ją zmienić jedynie nowy wyrok, który muszą poprzedzać kolejne rozprawy. Ugoda alimentacyjna u notariusza może być natomiast modyfikowana na dużo prostszych zasadach. Już na pierwszym spotkaniu możemy na przykład ustalić, że

Dlaczego ugoda alimentacyjna u notariusza jest lepszym rozwiązaniem niż proces sądowy?

Często słyszy się, że z powodu rozstania rodziców najbardziej cierpią dzieci. Jest to prawda jedynie połowiczna, ponieważ nieudany związek często odbija się na potomstwie w jeszcze większym stopniu. Jego zakończenie to przede wszystkim ogromny stres dla osób dorosłych, związany z trudnymi do okiełznania emocjami i poczuciem braku gruntu pod stopami. Zawarcie ugody alimentacyjnej u notariusza

Scroll to Top